BEYOND STARS
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

BEYOND STARS

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
حصريا علي منتدي أبعد من النجوم أحدث ألبومات صيف 2010 ( تامر حسني- محمد فؤاد- هاني شاكر-أمنية سليمان- سوما- عبدالفتاح جريني-محمد رشيدي-أحمد رجب ) كل هذا واكثر فقط إضغط هنا أغاني

صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض

JOMANA
ZEKOSAAD
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ZEKOSAAD
مشرف الأغاني
مشرف الأغاني
ZEKOSAAD

ذكر
تاريخ الميلاد : 15/11/1989
العمل/الترفيه : direction music
المزاج : مجروح
من انا : انا الذي اري ولا اتكلم
عرفتنا إزاي : قريت الودع
بلدك : صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض EgyptC
دعاء : صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض 910
أوسمة : صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض Empty

صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض Empty
مُساهمةموضوع: صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض   صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض I_icon_minitimeالثلاثاء 05 يناير 2010, 8:27 pm

يا جماعه الموضوع ده مهم بجد ياريت نقدر نساعد، دى الصور و كمان لينك الجروب على ال Facebook لو اللينك غلط اشيله

https://www.facebook.com/group.php?gid=12674686674

و ده لينك الجمعية

www.operationsmile.org.eg

صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض 83508372eb9

صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض 35206760ht4

صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض 42859871ub4

صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض 89961431rf6

صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض 32235053cv0

صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض 37413838my0

صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض 87719312zd8

صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض 87719312zd8

صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض 35042925ow6

جمعية عملية الابتسامة - مصر
منظمة غير حكومية لا تهدف للربح ، لعلاج العدد الضخم من
الأطفال المصريين من ذوى العيوب الخلقية فى مختلف مناطق
الجسم بصفة عامة وعيوب الوجه الخلقية بصفة خاصة ، وأيضاً
لعلاج تشوهات ما بعد الاصابات والحروق وذلك بصفة تطوعية
مجانية وتقدم هذه الخدمة للأطفال ذوى الأسر المحتاجة أو البعيدة
عن الخدمات الصحية ولا تتوقف الجمعية فى علاجها على التدخل الجراحى فقط بل تأهيل هؤلاء الأطفال اجتماعياً ونفسياً كمحاولة منا لمنحهم فرصة أفضل للحياة

يارب نقدر نعمل اى حاجه نتبرع أو نتطوع عشان نساعد الأطفال دول

رقم الحساب التبرعات فى بنكCIB 5990000555
للتبرع من خارج مصر Swift code : CIBEEGCX059
المساعده حتي علي نشر الموضوع
JOMANA
Admin
Admin
JOMANA

انثى
نشاطك في المسابقات : 11
تاريخ الميلاد : 03/12/1989
العمل/الترفيه : تايهة في زمن غريب
المزاج : معدتش فارقة سينا من سونيا
من انا : مجرد إنسانة في وشها إبتسامة فرحانة
وفي عنيها دمعة حيرانه
بتفرح وتضحك
بتزعل وتحزن
ومن قلبها بتدعي تخرج علي خير من دنيانا
عرفتنا إزاي : أنا قولت لنفسي
بلدك : صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض EgyptC
دعاء : صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض 310
إحترامك للمنتدي : صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض 111010
أوسمة : صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض Empty

مُساهمةموضوع: رد: صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض   صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض I_icon_minitimeالخميس 07 يناير 2010, 1:15 am

جزاك الله خير يا زيكو
ربنا يشفي كل مريض يا رب وإن شاء الله نقدر نساعد بأي شيء علشانهم
https://beyondstars.yoo7.com/index.htm
ZEKOSAAD
مشرف الأغاني
مشرف الأغاني
ZEKOSAAD

ذكر
دعاء : صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض 910

مُساهمةموضوع: رد: صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض   صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض I_icon_minitimeالجمعة 08 يناير 2010, 12:38 am

شكرا لاهتمامك يا جومانا مش لازم نساعد المريض بمساعده ماديه ممكن نساعده مساعده معنويه وحتي المساعده بنشر الموضوع
sondos_kim
New Star
New Star

انثى
تاريخ الميلاد : 15/01/1990
العمل/الترفيه : العزف علي الكمان
المزاج : دلع
من انا : بنوته ولا ليها ولا عليها
عرفتنا إزاي : دورت لغايه ما وصلت
بلدك : صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض YemenC

مُساهمةموضوع: رد: صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض   صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض I_icon_minitimeالسبت 03 أبريل 2010, 12:44 pm

korchid]]ربنا بشفيهم ودول الناس فعلا الي محتاجين وقفه مننا [/size]
toto
سكر المنتدى
toto

ذكر
تاريخ الميلاد : 16/03/2001
العمل/الترفيه : anime
المزاج : cool
من انا : شخص بسيط جدا
عرفتنا إزاي : من النت
دعاء : صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض 310

مُساهمةموضوع: رد: صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض   صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض I_icon_minitimeالسبت 03 أبريل 2010, 6:30 pm

جزاك الله خير يا زيكو
http://anime19.afdalmountada.com/forum
mayosha
Active Star
Active Star
mayosha

انثى
تاريخ الميلاد : 23/05/1995
العمل/الترفيه : daleba
المزاج : tamam
من انا : Ana mosh sahl semawe wallahy
عرفتنا إزاي : ana bent 3met nona

مُساهمةموضوع: رد: صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض   صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض I_icon_minitimeالخميس 27 مايو 2010, 3:20 am

ربنا يشفيهم كلهم يااااااااارب
ميس الريم
Star Bagad
Star Bagad
ميس الريم

انثى
تاريخ الميلاد : 08/05/1987
العمل/الترفيه : دكتورة صغنونة
المزاج : تمام
من انا : عاشقة الرومانسية
عرفتنا إزاي : عن طريق جوجو
دعاء : صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض 410
إحترامك للمنتدي : صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض 111010

مُساهمةموضوع: رد: صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض   صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض I_icon_minitimeالخميس 03 يونيو 2010, 12:22 pm

موضوع مهم فعلا شكرا يا جومانة
ZEKOSAAD
مشرف الأغاني
مشرف الأغاني
ZEKOSAAD

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض   صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض I_icon_minitimeالأحد 24 أكتوبر 2010, 3:07 am

شكرا لاهتماممكم بجد وانا اسف علي غيابي لاكن لظروف صعبه شويه وانشاء الله ننتظم من جديد

صور تامر فى آخر قافله طبية ل Operation Smile ياريت كلنا نساعد فى الموض
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-